De val van Sas

18 juni 2015 - Nanaimo, Canada

Wat hebben we lekker geslapen !! Hakt er best in zon ritje van gisteren. We kregen om 8 uur een smsje of we zin hadden in een ontbijtje bij Martin and Suzanne, nou daar zeggen we geen nee tegen. Pancakes, bacon niks mis mee. We besluiten vandaag een beetje rustig aan te doen en gaan het stadje Nanaimo in, beetje rond gekeken (niet heel bijzonder) tocht langs de havens en uiteindelijk in de haven fish&chips op. Hierna was het tijd voor boodschappen, moet ook gebeuren. Terug in de RV ff relaxen; boodschappen opruimen, vlees marineren. We besloten dat het tijd was voor een wandeling langs het strand, Martin ging ook mee. Eerst ff een weg zoeken naar het strand, eenmaal daar aangekomen was het eerste obstakel na 100 meter een feit; rotsen waar we overheen moesten; niks bijzonders zou je denken. Nou helaas; soepel als Sas is, was er een doffe dreun en lag Sas languit….uitgegleden op de rotsen op knie, andere been geschaafd en doorgerold. Schade…..blauwe dikke knie, geschandaliseerd scheenbeen en een zwarte (met algen bedekte) broek……einde wandeling. Terug in RV gekoeld; niks ernstigs verder en dan maar tijd voor een bloody Mary….wat moet dat moet zeggen we dan. Als diner prime-rib, corn en salade, beetje gekletst, nu terug bij onze RV. Het is buiten prima vol te houden, het is nu 22.30 uur en in zit voor RV buiten onder onze luifel. Morgen gaan we naar Tofino, schijnt geweldig te zijn, we zijn benieuwd !

1. Jos jansen:
    20 juni 2015
    zoals gewoonlijk: altijd iets. Gelukkig niets ernstigs hoop ik. Doe voorzichtig