5 dagen voor vertrek, nog mega druk, maar o wat hebben we veel zin !

29 mei 2015

Vandaag was het de laatste dag van de laatste volle week werken voor onze vakantie. Het vertrek naar Canada komt nu dus wel heel dicht bij, maar wat moeten we voor die tijd nog veel doen ! Op de logeerkamer liggen er al stapeltjes kleren klaar, kleren voor elk weertype......want waar de een spreekt van tropische > 25 graden temperaturen in de Rockies heeft Carla van Maaike gehoord dat ze het ook heel erg koud heeft gehad ! Dus zie ik naast korte broeken en bikini's ook truien en vesten liggen die normaal meegaan op wintersport....zelfs een lekkere dikke muts voor de koude avonduurtjes ligt klaar. Al met al moet er nog een definitieve schifting gemaakt worden, willen we niet in aanmerking komen voor oversized luggage.

Sammie gaat van het weekend al wel op vakantie, om hem niet te veel stress te geven met al onze inpakperikelen gaat hij vanaf zondag al logeren bij opa en oma. Ook hiervoor moeten we nog het een en ander pakken; maar gelukkig zijn opa en oma op alle weertypes voor Sammie ingesteld, vandaag hoorde ik dat er al een zwembadje is gekocht :-)

Nog 5 dagen te gaan voor vertrek.....wordt vervolgd !