Vancouver !!

28 juni 2015 - Vancouver, Canada

Vanmorgen onze RV ingeleverd; we kregen complimenten dat we hem zo netjes hebben ingeleverd (kan je aan mijn Car wel overlaten:-)). We zijn afgezet bij ons hotel en de kamer was al vrij, en wat voor kamer.....op de 38ste verdieping met uitzicht over de hele stad. Koffers gedropt en op de stad in. Maar eerst eten, we hadden al weer honger......sushitime ! Op 200 meter van ons hotel zou een prima tentje zitten, we liepen langs en was al druk, maar nog tafeltje voor ons vrij. Wij wat bestellen.....2x sashimi, 3 "rolletjes" en 1x tempura groenten......niet zo gek veel toch dachten we. Biertje kwam.....en het verzoek van tafel te wisselen want onze bestelling pasten niet op ons tafeltje (voor 2 personen) hahaha ! Maar het was zooooooo lekker ! Socky zalm is toch echt anders en zo zacht als boter en ook de toro tonijn was heerlijk ! Onnodig te vermelden dat alles netjes op is gegaan....maar we zaten wel propvol ! Vervolgens lekker wat geshopt, rond gekeken, stad verkent. Het was superdruk, iedereen in het rood....de Canadese vrouwen moesten voetballen in Vancouver tegen England ! Iedereen volgde onze route naar het voetbalstadion. Wij besluiten naar Gastown te gaan en daar in een bar een stuk te kijken van de wedstrijd, wat een sfeer, was heel leuk ! Maar goed te zien dat daar wel veel aandacht voor vrouwenvoetbal is en iedereen ook dit team aanmoedigt ! Na ieder 2 biertjes en wat nachos een hele route langs de marina ff zitten in de zon, op naar hotel.....daar aangekomen waren we versleten....ff uitrusten dus. Na deze pauze nog ff de stad in.....rondje gelopen nog wat kleins gegeten en hierna naar bed.....morgen lange dag richting Nederland